Love Is a Playground
S1, E2: Though Güneş and Deniz check in for their flight to Cappadocia, they both know they can't take this journey together; Güneş, focused on her sister's future, heads there with Boran; Deniz readies for a London trip but memories of Güneş flood his mind; a final meeting with Umay stirs old emotions and Güneş's podcast where she likens love to a playground leaves Deniz torn between duty and heart.