No More Goodbyes
S1, E6: As Güneş juggles the fallout from the Mr. Alpha exposé and fights to save her career, Boran's hidden agenda starts to surface after a tense encounter with Umay; believing Deniz is stuck with Umay out of guilt, Güneş rushes to end what reignited in Cappadocia; but after learning the truth about Deniz, she's forced to say goodbye; they part, lost and hurt; Güneş, unaware of Boran's motives, chooses to move forward with him.