Poof Went the Weasel
S1, E2: Binny’s first day of school is approaching, and Melchior isn’t making things easier by being a nuisance. Despite him being there, Binny attempts to focus on her chemistry course. But then, she accidentally causes an explosion and the school has to be evacuated. While this is happening, someone steals the donations box out of the foyer. Binny and Melchior have to find out who the real thief is! Binny and Melchior also visit Melchiors family’s crypt at the cemetery, where they hope to find additional clues about Melchior’s mysterious past...