Samurai Warriors Prison of the Heart
S1, E6: Yukimura struggles to accustom himself to the peaceful life in rural Mount Kudo. Nobuyuki is sent on a dangerous mission to meet Kanetsugu. Is the war over for the brothers, or will they be dragged back into battle again?