Richard Youngsta
S3 E19: Dre is excited about doing a campaign with a popular rap star but becomes conflicted when Bow and Ruby provide feedback suggesting it plays on stereotypes. Meanwhile, Bow is determined to get the family to stop eating so much take-out food, but realizes the family may be too accustomed to eating whatever they want.