Becoming Martian Surviving Mars
S1, E2: Science may soon make the dream of traveling to Mars a reality, but how will we live once we get there? How will we manage our basic human needs of food, water, and shelter on a planet known for its barren surface conditions, high radiation levels, and toxic dirt?