Silicon Valley Tech Evangelist
S5, E4: Attempting to woo a gaming company to PiperNet, Richard inadvertently angers a prized ally; Dinesh deals with a betrayal; Gavin leaves his underlings with a cryptic message; Jared gets inside information from Big Head.