The Doctor, The Animal Rescue Worker, and the Theater Owner
S1, E5: Chris Paul shines a light on three regular heroes. Dr. Nana Afoh-Manin runs Covid testing pop up sites for those who are underinsured and underserved. Shelter manager Jessica Vacarro struggles to save animals in need as the number of neglected pets rises due to the pandemic. Theater owner Andrew Thomas starts hosting social distance friendly high school graduations at his drive-in.