The Farmer, the Mechanic, and the Bus Driver
S1, E6: Brad Paisley highlights three regular heroes. Farmer Daniel Hayden fears that he won't be able to feed America due to factory closures and limited PPE. Emergency Vehicle Technician Francisco Gomez works nonstop to keep fire trucks and ambulances on the road. Bus driver Tiffany Underwood works overtime to transport frontline workers to their jobs, despite a co-worker passing away from Covid.