The Twisted Tale of Amanda Knox The Guardian of Perugia
S1, E3: As Amanda, Raffaele and Patrick Lumumba enter prison, Giuliano Mignini, their prosecutor, continues to build his case against them while the media's reporting turns Amanda into a monster.