The Right Way to Spin Dreams
S1, E3: Setsuna, Sara and Karen try various ways to get Rinne to come out during the day. Their fun time is interrupted when Rinne sees a hidden shack. After that, Rinne tries to stop thinking about the past, but Karen makes a decision to face it down.