The Sanitation Worker, the Advocate, and the RV Guy
S1, E4: Kelly Rowland pays tribute to three regular heroes. Dana Marlowe works nonstop to ensure all women get the feminine hygiene products they need. Sanitation worker Angel Santiago continues to collect garbage, despite the risk of bringing Covid home to his 91 year old father. Woody Faircloth and his daughter donate RV's to healthcare workers so they have a safe place to quarantine.