The Science Teacher, the Deli Owner, and the Zookeeper
S1, E2: Kevin Hart spotlights three regular heroes going above and beyond for their communities. Jonté Lee educates students with virtual science lessons from his home. Roman Grandinetti keeps his deli open to provide meals for first responders and students in need. Charlotte Trapman-O'Brien, despite the zoo being closed, commutes hours to ensure that the animals are fed and cared for.