Welcome to My Mind
S5 E1: Kourtney manages her pregnancy; Kris throws her a dream baby shower; Khloé gets a chance to start anew, but faces pressure from Kim to change; Kendall and Kylie reunite for a long-awaited sisterly catch-up in Paris.