WONDER
S1 E6: Lionel Messi is arguably the greatest living footballer. A 1 in 7.2 billion miracle. A genius in boots. This film is an immersion into the beauty of football and a quest to unveil the secret of Messi's genius in the world’s biggest match. A glittering cast from legendary manager and mentor, Pep Guardiola, to the President of Argentina, to renowned statisticians, unveils why Messi is like no other.