Glass House: The Good Mother
Eve (Angie Harmon) and Raymond Goode (Joel Gretsch) are a young couple whose son has recently died. They decide to adopt siblings Abby (Jordan Hinson) and Ethan Snow (Bobby Coleman), who have also suffered a recent family tragedy that made them orphans. When the children arrive at the Goodes' remote mansion, they are ordered to stay in the house and forbidden to make phone calls. Things really take a turn for the worse when Abby discovers Eve poisoning her brother.