Haikyu!!: The Dumpster Battle
Shoyo Hinata joins Karasuno High's volleyball club to be like his idol, a former Karasuno player known as the 'Little Giant'. But, Hinata soon finds that he must team up with his middle school nemesis, Tobio Kageyama. Their clashing styles turn into a surprising weapon, but can they beat their rival Nekoma High in the highly anticipated 'Dumpster Battle', the long awaited ultimate showdown between two opposing underdog teams?