Nazis at Nuremberg: The Lost Testimony
Never-before-heard trial testimony reveals shocking new details about World War II and the inner workings of the Nazi war machine. Hear the raw voices of Hitler's criminal henchmen - such as Hermann Goering, Wilhelm Keitel, Albert Speer and Rudolf Hess - as well as the victims and witnesses who bravely testified against them.