Showdown in Little Tokyo
An American with a Japanese upbringing, Chris Kenner (Dolph Lundgren) is a police officer assigned to the Little Tokyo section of Los Angeles. Kenner is partnered with Johnny Murata (Brandon Lee), a Japanese-American who isn't in touch with his roots. Despite their differences, both men excel at martial arts, and utilize their formidable skills when they go up against Yoshida (Cary-Hiroyuki Tagawa), a vicious yakuza drug dealer with ties to Kenner's past.