The Pink Panther 2
When the world's greatest treasures, including the Pink Panther diamond, are stolen, only one man can solve the mystery: Clouseau (Steve Martin). Together with his partner Ponton (Jean Reno) and a team of international detectives, the bumbling detective must catch the thief and retrieve the artifacts -- without causing too much collateral damage.