The Strangers: Prey at Night
Mike and his wife Cindy take their son and daughter on a road trip that becomes their worst nightmare. The family members soon find themselves in a desperate fight for survival when they arrive at a secluded mobile home park that's mysteriously deserted -- until three masked psychopaths show up to satisfy their thirst for blood.