AQUARION Myth of Emotions
A Wish for Carnations
The Elementals learn that the beast they fought is a Shadow Angel from mythic space; their role is to fuse the Vector Machines into Aquarion and fight those enemies back.
The universe's ability to self-correct makes Sayo's funeral occur before her death; it seems only the Elements are aware that Sayo is in their class.
After piloting Aquarion together, Momohime and Rimiya sense a special connection to each other; they go on a date to try to understand their feelings.
Hana keeps trying to attack Momohime; Sun makes mysterious comments about the beasts to the other Elements.