Boy Meets the Game Centre Girl
While working at an arcade, Renji strikes up a friendship with an English girl who can't speak Japanese.
Renji's sister Aoi asks him to make her a game center pro before she visits the arcade with her friend Lily.
After Renji and Lily go on their date, Aoi informs Renji that she invited Lily to come over for a study party.
Lily's jealousy is ignited when a pretty girl who visits the arcade turns out to be Renji's college classmate.
When Lily forces Renji to walk her home on a rainy day, the two happen to run into Lily's intimidating father.
A new challenger shows up at the game center to compete for Renji's attention, but Lily steps in to stop her.