Michael Bully Herbig welcomes four teams of two comprising Mirja Boes and Torsten Sträter, Palina Rojinski and Olaf Schubert, Annette Frier and Sasha along with Bill and Tom Kaulitz; if somebody laughs, both members of the team are out.
The four teams are in the dark and Bully has more surprises in store; a fashion trend is presented; a musical exchange of blows and an enigmatic story confuses the entertainers.