Yu Takasaki has been turned on to the charms of school idols and knocks on the door of the School Idol Club with her friend, Ayumu Uehara. Sometimes friends, sometimes rivals, the members of this club each contribute their own thoughts and motivations!
The First Thrill
Yu Takasaki and Ayumu Uehara are wandering around DiverCity when they see a school idol named Setsuna Yuki performing and are moved; they find out that she actually goes to their school, and they go check out the School Idol Club she belongs to.
Ai and Rina join the School Idol Club; the other members are impressed with how much Ai seems to be helping them out, and then Ai makes some unexpected discoveries.