Rie and Taeko
Rie, a girl attending a local school, calls on Muhyo, a child prodigy magic lawyer, and Roji, his assistant, to investigate the haunting of a train station by a ghost she believes to be her late classmate, Taeko.
Muhyo, Roji and Nana are called to a rural hot spring resort by Yontani, a well-known novelist who is residing there. He hires the team to uncover the truth behind his recent best-sellers, claiming that he is not the one writing them.