My Deer Friend Nokotan
One day, Torako Koshi rescues a strange deer-girl hanging from some power lines on the way to school; the girl then soon transfers into her school, introduces herself as Noko Shikanoko and begins dragging Torako into her bizarre antics.
Koshitan serves as the president of the Hinominami High School Student Council; the council includes vice president Nekoyamada Neko, Tanukikouji Kinu as secretary and Tsubameya Chiharu as treasurer; one of them is plotting to disband the Deer Club.