Re-Main
Just after winning a national water polo title in his third year of junior high, a car accident left Minato Kiyomizu in a coma for nearly a year. Now in high school with a fresh start, he leaves the sport behind, but a promise has him returning to it.
Minato comes to realize that he can get nowhere near to the water polo prodigy that he once used to be before the fateful accident changed everything.