Once a court magician supporting the crown prince, Alec Ygret is fired and exiled for only knowing support magic. Just as he hits rock bottom, he reunites with Yorha, a former comrade from the legendary party Lasting Period—and returns to adventuring!
Can the adventurers of Lasting Period trust Loki's advice regarding the upcoming battle?