The Maid I Hired Recently Is Mysterious
Yuuri is the owner of a small estate in the countryside; a new maid named Lilith suddenly appears in his life, he is determined to find out the truth about her.
Having lost his parents in a car crash, Yuuri is left to live in the mansion on his own; one day, a beautiful maid, Lilith, shows up, offering to work for him for free.