Oh Shenandoah
S3, E5: Incarcerated for contempt, Will refuses to reveal the name of Neal's government source. Appearing to embrace Pruit's mandate to capture younger viewers, Charlie orders a reluctant Don to track down principals in a sexual-abuse case at an elite college. Sloan voices her objection to a new digital site built by Neal's replacement, Bree. Stranded in a Moscow airport, Jim and Maggie look to land seats for a Cuban-bound plane, hoping to interview one of its high-profile passengers.