Ta-Nehisi Coates: The Water Dancer
S1 E1: Oprah and Ta-Nehisi discuss the 10-year process of writing his #1 best-selling debut novel and the cultural conversation it has provoked. Plus, Ta-Nehisi visits Monticello, which inspired his book’s setting.