What Kind of Day Has It Been
S3, E6: Series Finale. A sudden death leads Will and Mac to ponder the milestones that transformed the newsroom, and to look ahead towards ACN's uncertain future. Maggie lands a field-producer interview in Washington; Neal's digital site is shut down for repairs; Leona offers sage advice to Pruit.