Affair in Trinidad
When nightclub performer Chris Emery (Rita Hayworth) discovers that her husband has been murdered, she resolves to help the police find his killer. Soon she is caught between two men -- her late husband's friend Max Fabian (Alexander Scourby) and her brother-in-law, Steve (Glenn Ford), who begins his own investigation into his sibling's death. As evidence begins to point to Max as the killer, Chris finds herself in an increasingly dangerous situation.