Avengers of Justice: Farce Wars
There’s been a disturbance in The Farce! Will legendary crime-fighter SuperBat rescue his children from the evil forces of Dark Jokester and Lisp Luther before they are turned to the Naughty Side of The Farce? With the help of the Incredible Yoga Master, Beaverine, El Capitan and a handful of other superheroes, SuperBat must save the universe and restore balance to The Farce before it’s too late!