BuyBust
After surviving the slaughter of her entire squad in a drug raid compromised by dirty cops, anti-narcotics special operative Nina Manigan is eager to go head-to-head with the drug cartels that hold a bloody grip on Manila. But when her new mission in the city's most dangerous slum goes south, the angry civilians turn on her squad. Trapped between a brutal drug gang and hordes of bloodthirsty citizens, their only option is to fight their way out.