Dark Skies
Lacy (Keri Russell) and Daniel Barrett (Josh Hamilton) share a peaceful life in the suburbs with their sons, Jesse (Dakota Goyo) and Sam (Kadan Rockett). However, that peace soon shatters with a series of disturbing events that escalate. When it becomes clear that their family is being targeted by an unimaginably terrifying, deadly -- and possibly alien -- threat, Daniel and Lacy draw on their courage and determination to protect their family and identify what is after them.