Dionne Warwick: Don't Make Me Over
Bringing to life the real Dionne Warwick, the artist behind timeless hits such as “What the World Needs Now,” “Say A Little Prayer” and “Don’t Make Me Over.” What few people know is that behind the iconic music is a strong woman whose fierce determination not only brought her worldwide success but also a voice she used to fight for humanitarian causes. With humble beginnings as a gospel singer in New Jersey, Dionne Warwick started by winning Amateur Night at Harlem’s Apollo Theatre and went on to become the first African-American to win the Grammy for Best Pop Vocal Performance with over 100 million records sold.