Horatio the Talking Horse
Juliet lives on a ranch with her stepmother, Kim, and two irritating stepbrothers, Craig and Pete. The ranch has been going downhill for years and Kim is thinking of selling to the devious businessman Montgomery, or else risk losing their home. But Juliet has a secret that she thinks could keep the ranch open. He's a horse called Horatio... and he can talk!