I Am Vengeance: Retaliation
Former WWE wrestler Stu Bennett stars as ex-special forces soldier John Gold in this action-packed sequel to I Am Vengeance. When he's given the chance to retrieve Sean Teague—the man who betrayed Gold's team on their final mission in Eastern Europe—and transport him to a military prison, Gold, who'd rather kill Teague, is reluctant. But when a government operative promises to expunge the crimes that've forced Gold into a life on the run, Gold agrees—and prepares for the fight of his life against Teague's band of mercenaries and a mysterious sniper.