Last Survivors
LAST SURVIVORS takes place in a post-apocalyptic world where Troy (Stephen Moyer) raises his now grown son, Jake (Drew Van Acker), in a perfect wooded utopia thousands of miles away from the decayed cities. When Troy is severely wounded, Jake is forced to travel to the outside world to find life-saving medicine. Ordered to kill anyone he encounters, Jake defies his father by engaging in a forbidden relationship with a mysterious woman, Henrietta (Alicia Silverstone). As Jake continues this dangerous affair, Troy will stop at nothing to get rid of Henrietta and protect the perfect utopia he created.