L Bomb
Lauren is enjoying domestic bliss with her girlfriend Hailey in their Brooklyn apartment, which they share with Austin. Coming out to her loving family is the next step for Lauren and she plans on doing so during Thanksgiving. As Lauren plucks up the courage to break the news to her family, Austin unexpectedly shows up at the family gathering in New Jersey, giving her family the impression that Austin and Lauren are an item. Assuming Hailey is single, Lauren’s brother immediately starts hitting on her. As if things weren’t crazy enough, the family is forced to relocate their Thanksgiving celebrations to their motel after an accidental fire in the bathroom caused by Lauren’s uncle. As it turns out, there is no good time to drop the L-Bomb.