Lost in Space
The space family Robinson is on a journey to Alpha Prime in the hopes of establishing a colony there and thereby saving humanity from extinction. Their plans are foiled by the evil Dr. Smith (Gary Oldman) and they find themselves curiously enough, lost in space.