On the Edge of Freedom
What would you risk to reach the top? Recent years have seen an explosive increase in online video clips and photos featuring young people exploring cities from dizzying heights, at great personal risks. This documentary follows two of these daring individuals to find out why they have chosen to put their lives in the balance.