Orpheus' Song
After Philipp wins a trip to Greece, he persuades Enis to accompany him on the free holiday, hoping that it might change their relationship. Whilst discovering the beautiful Greek island and all it has to offer, the pair meet a mysterious storyteller Hercules along the way. Philipp and Enis eventually get lost during one of their excursions and are forced to spend the night together in a cave. During their night together, Enis and Philipp miraculously have the same dream. The pair wake up to a completely different dynamic. Has this changed their friendship for good? Will things ever be the same again?