RETURN TO THE BLUE LAGOON
When widow Sarah Hargrave (Lisa Pelikan) washes ashore on a tropical island with her daughter and adopted son, she learns how to survive and raise the two children on her own. After her death, the kids -- Lilli (Milla Jovovich) and Richard (Brian Krause) -- are forced to continue their uncivilized lives without any parental guidance, and, as they enter young adulthood, they begin to fall in love. Their Eden-like existence is threatened, however, when outsiders arrive on the island.