The Deep End of the Ocean
After Beth Cappadora's (Michelle Pfeiffer) youngest son, Ben, vanishes in Chicago, she slowly descends into a deep depression, affecting her husband, Pat (Treat Williams), and her other children (Jonathan Jackson, Alexa Vega). Relocating to Chicago several years later, they are shocked to discover a local boy named Sam (Ryan Merriman) who looks strikingly similar to Ben. Along with detective Candy Bliss (Whoopi Goldberg), the family must relive their trauma and find out the truth about Sam.