The Divided Soul of America
America has always been a land of extremes, but it is as polarised today as it's ever been. Travelling through its states, this timely documentary explores the influences that are changing the face of American culture. Meeting artists, musicians, locals and leaders, rich and poor, it takes a look outside of the political maelstrom at the complex dynamics and divides playing out at a grassroots level. What will become of the land of the free?