The Doobie Brothers: Live From The Beacon Theatre
In November 2018, The Doobie Brothers returned to the Beacon Theatre for the first time in 25 years to perform two of their landmark albums, Toulouse Street and The Captain And Me. This historic performance at the Beacon offered an opportunity for Doobie fans to hear hits, deep cuts and songs never-before performed live by the band.