The Girl Next Door
Eighteen-year-old Matthew Kidman (Emile Hirsch) is a straight-arrow overachiever who has never really lived life... until he falls for his new neighbor, the beautiful and seemingly innocent Danielle (Elisha Cuthbert). When Matthew discovers this perfect girl next door is a one-time porn star, his sheltered existence begins to spin out of control. Ultimately, Danielle helps Matthew emerge from his shell and discover that sometimes you have to risk everything for the person you love.